Chinezu Made în România – Ce ne facem dom’le cu influencerii ăștia?
Chinezu Made în România – Ce ne facem dom’le cu influencerii ăștia?

Chinezu Made în România – Ce ne facem dom’le cu influencerii ăștia?

Pentru că mereu auzim fraza “Este chinezărie, nu este de calitate!”, am să vă vorbesc astăzi de Cristian China-Birta care este român de-al nostru, și care scoate o carte made în România, o carte care se anunță a fi bestseller: Ce ne facem, dom’le, cu influencerii ăștia?

Cine este Cristian China-Birta?

Deși i se spune Chinezu, ceea ce nu-l deranjează, desigur, a reușit să-și facă un brand personal foarte puternic. Începuturile lui în Social Media au fost prin anul 2006, când în România nu se vorbea foarte mult de blogging, vlogging și influenceri. Este un 3 în 1: antreprenor, consultant și blogger.

…am ales cu niște ani în urmă să merg pe această combinație, una din cele mai bune decizii din viața mea. Pentru că fiecare ipostază îmi aduce noi și noi provocări și beneficii de fiecare dată.

Pentru că de 2 ani am început și eu să “mă învârt” prin zona de blogging, am auzit de Chinezu într-o competiție de blogging la care am participat în toamna 2020. Numai de bine am auzit, așa că după ce am ascultat și un podcast cu el, mi-am dat seama că omul vorbește din experiență și nu degeaba ține cursuri, oferă consultanță și coaching.

Este și asociat într-o agenție de comunicare integrată Kooperativa 2.0, iar dacă ai nevoie de servicii de promovare prin Google Ads și Facebook Ads, Linkedin și conturi pe alte rețele sociale, dar și de campanii cu influencer poți apela cu toată încrederea la el. Este important ca omul care se ocupă de promovarea imaginii tale să fie un om care este cunoscut pentru talentul său, și să ai încredere că te va ajuta să-ți construiești și tu o imagine în lumea internauților.

Consultanță prin intermediul unei cărți

Dacă ești la început în această lume și dorești să te familiarizezi cu termeni precum influencer, blogging, brand personal și tot ce ține de acest domeniu, Chinezu a publicat de curând cartea Ce ne facem dom’le cu influencerii ăștia?, pe care o poți deja cumpăra la precomandă de la Cărturești, cu autograful autorului.

Această carte este destinată oamenilor de afaceri, antreprenorilor, brand managerilor sau tuturor celor din zona de marketing, care vor să înțeleagă cât mai bine cum pot să folosească aceste resurse digitale pentru a obține beneficii pentru brandul sau afacerea lor.

Ce ne facem dom le cu influencerii astia? de Cristian China-Birta

Fie că ești expert sau angajat în domeniu, antreprenor, freelancer sau pur și simplu ești curios de puterea pe care o au influencerii astăzi, această carte îți va răspunde la o sumedenie de întrebări, pornind de la cele mai simple și până la cele cu adevărat grele.

Ce ne facem dom’le cu influencerii ăștia?

Auzim tot mai des despre influenceri, însă părerile sunt împărțite. Pot oare aceștia să aducă un plus de imagine afacerii tale? Toate acestea și mult mai multe, le-am găsit în prezentarea cărții pe care cu siguranță mi-o voi achiziționa.

Cine sunt influencerii ăștia și care-i treaba cu ei?

Ce beneficii pot aduce ei brandului tău?

Cum alegi influencerii potriviți pentru tine?

Ce înseamnă o campanie cu influenceri și cum se desfășoară una, de la A la Z?

Ce trebuie să urmărești și să analizezi înainte și după o campanie cu influenceri?

Cât te costă un astfel de demers? Sau cum poți atinge anumite obiective cu investiții minime?

Dacă nici Cristian China-Birta care a scris peste 13.000 de articole și care a început seria de emisiuni #LaivuLuChinezu, nu scoate o carte de calitate, atunci nu știu cine ne-ar mai putea lumina despre partea aceasta de blogging și influenceri.

Cartea conține întregul traseu pe care să îl faci atunci când decizi să faci o campanie cu influenceri. Începând cu întrebarea fundamentală dacă merită sau nu să faci acea campanie, trecând prin cum alegi influencerii, ce le ceri, cum îi plătești și cum analizezi rezultatele campaniei. Este, de aceea, o resursă fundamentală pentru oricine dorește să investească bugete în influencer marketing.

Cu siguranță un om care spune că-l “energizează întâlnirea cu oamenii” a reușit să facă o carte care să transpună această energie și prin paginile sale, și să vorbească pe înțelesul tuturor. Revista Biz îl situează pe locul 1 “în topul bloggerilor în relația cu agențiile” timp de 4 ani consecutiv.

Cumpără și tu o carte de top cu autograful celui mai iubit chinez din România!

75 / 100

Un comentariu

  1. Pingback:Ce ne facem dom’le cu influencerii ăștia? – Dusă cu cartea 2021

Lasă un răspuns

Drepturi de autor!

%d blogeri au apreciat: