fbpx

Cum sa livrezi fericire | Tony Hsieh

Cum sa livrezi fericire - Tony Hsieh

O carte inspirationala din care aflam, ca experientele sunt mai importante decat lucrurile materiale.

Este scrisa de CEO-ul zappos.com (magazin online de imbracaminte si incaltaminte) despre cultura organizationala, pe care a creat-o in interiorul companiei sale, bazata pe ownership si orientare catre client.

A pornit de la o idee simpla: accea de a vinde pantofi si ulterior compania sa a fost cumparata de Amazon la sfarsitul anului 2009, dar si-a pastrat cultura organizationala si numele.
Tony a explicat mereu ca vrea sa-si faca clientii fericiti. La Zappos angajatii nu sunt impinsi sa recomande anume model de incaltaminte, dar se merge pe inspiratia de moment a fiecarui angajat in parte.
Nu se contorizeaza durata apelurilor telefonice, cel mai lung apel telefonic fiind de 6 ore. Chiar Tony a povestit cum, dupa o conferinta, a sugerat unui grup de vanzatori de la Skechers sa sune la Zappos sa testeze angajatii daca ii poate ajuta sa comande o pizza buna. Angajatul respectiv a fost nedumerit putin, dar le-a recomandat a pus clientul sa astepte si a revenit cu o lista de pizzerii non-stop cu livrare la domiciliu.
Pentru tine ce este mai important?

Aflam ca atunci cand ai mai mult de 3 prioritati, nu ai niciuna, deoarece trebuie sa-ti concentrezi atentia doar asupra uneia, pentru a o putea realiza cu succes.

“Fericirea nu se împuținează niciodată dacă o împarți” – Buddha

1 thought on “Cum sa livrezi fericire | Tony Hsieh”

  1. Pingback: Mica Enciclopedie Lykke si Mica Enciclopedie Hygge | Meik Wiking

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Drepturi de autor!
%d blogeri au apreciat: