Cuprins
O carte inspirațională din care aflăm că experiențele sunt mai importante decât lucrurile materiale.
Orientare către client
Cum să livrezi fericire este scrisă de Tony Hsieh – CEO-ul zappos.com (magazin online de îmbrăcăminte și încălțăminte) despre cultura organizațională pe care a creat-o în interiorul companiei sale, bazată pe ownership și orientare către client.
A pornit de la o idee simplă: aceea de a vinde pantofi și ulterior compania sa a fost cumpărată de Amazon la sfârșitul anului 2009, dar și-a păstrat cultura organizațională și numele.
Tony Hsieh a explicat mereu că vrea să-și facă clienții fericiți. La Zappos angajații nu sunt împinși să recomande anume model de încălțăminte, dar se merge pe inspirația de moment a fiecărui angajat în parte.
Comandă pizza la un magazin de pantofi
Nu se contorizează durata apelurilor telefonice, cel mai lung apel telefonic fiind de 6 ore. Chiar Tony a povestit cum, după o conferință, a sugerat unui grup de vânzători de la Skechers să sune la Zappos să testeze angajații dacă îi poate ajuta să comande o pizza bună. Angajatul respectiv a fost nedumerit puțin, dar a pus clientul să aștepte și a revenit cu o listă de pizzerii non-stop cu livrare la domiciliu.
Pentru tine ce este mai important?
Aflam că atunci când ai mai mult de 3 priorități, nu ai niciuna, deoarece trebuie să-ți concentrezi atenția doar asupra uneia, pentru a o putea realiza cu succes.
Fericirea nu se împuținează niciodată dacă o împarți –
Buddha
Pingback: Mica Enciclopedie Lykke si Mica Enciclopedie Hygge | Meik Wiking