fbpx

Razboiul povestilor: Cum cei care spun (si traiesc) cele mai bune povesti vor domina viitorul | Jonah Sachs

Războiul poveştilor: Cum cei care spun (şi trăiesc) cele mai bune poveşti vor domina viitorul de Jonah Sachs

Jonah Sachs este cofondator al companiei Free Range Studios si a creat campanii memorabile pentru  multe brand-uri si campanii umanitare. El a creat clipuri video virale ca The Meatrix sau The Story of Stuff.


Razboiul povestilor iti va trezi interesul. O vei lasa din mana doar ca sa te uiti la filmele si spoturile despre care povesteste Jonah Sachs. Nu este o colectie de povesti, ci o analiza a modului in care s-au transmis mesaje cu impact la public. Povestile conteaza tocmai pentru ca ele modeleaza lumea in care traim.

Succesul in razboiul povestilor pentru toate aceste campanii, de la Tortele libertatii pana la miscarile politice explozive de astazi, a inceput prin a intelege adancimea abisului mitului in momentul in care au fost lansate. Fiecare om de marketing incearca sa surprinda spiritul vremii si nu exista o cale mai directa decat prin vidul creat de mituri uzate.

“Razboiul povestilor” incepe cu analiza unor povesti captivante, ca cea a lui Moise, Bhagavad Gita sau bomba atomica.  Ulterior Jonah Sachs analizeaza campaniile unor companii precum Volkswagen, Apple și Nike, dar si alte inovatii in ale marketingului ca Yes We Can, miscarea Tea Party sau miscarea Occupy, The Story of Stuff si Patagonia.
Cartea ofera trei instrumente simple pe care orice brand le poate folosi pentru a reusi sa-si castige fanii si sa devina iconicaFii interesantSpune adevarul sTraieste adevarul.

Primul lucru care trebuie facut pentru a avea suces in publicitate este sa castigi atentia cititorului. Asta inseamna sa fii interesant. Urmatorul lucru este sa mergi pe adevar si asta inseamna sa rectifici tot ceea ce este in neregula cu afacerea. Daca adevarul nu poate fi povestit. Repara-l astfel incat sa poata fi. Si cam asta e tot.

Autorul prezinta si o sectiune in care va invata cum sa construiti un mesaj care sa
aiba un impact mare din partea publicului.
Jonah Sachs este privit ca un revolutionar al marketingului american, iar cartea sa
este incarcata cu referinte catre alte surse de informatii online. 

O poti cumpara dand click pe unul din siteurile de mai jos!

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Drepturi de autor!
%d blogeri au apreciat: